حفاظ پنجره فرفورژه

نرده حفاظ پنجره فرفورژه

فهرست مطالب

4.5
(2)

نرده حفاظ پنجره فرفورژه

در این مقاله قصد داریم تا یکی از محصولات مهم فرفورژه را به نام حفاظ پنجره فرفورژه به شما معرفی کنیم. سوالی که شاید در ذهن شما باشد این است که کاربرد این محصول چیست؟ برای پاسخ به این سوال باید اول از همه بدانید حفاظ پنجره چه کارایی دارد؛ ایجاد حفاظ برای پنجره‌ها بلکه باعث امنیت و جلوگیری از سرقت می‌شود، خانواده‌هایی که بچه‌های کوچک دارند با نذاشتن حفاظ برای پنجره‌ها ریسک بزرگی کرده و می‌تواند صدمات جبران ناپذیری داشته باشد یا کسانی که اشیاء گران قیمت در خانه نگه می‌دارند با داشتن حفاظ پنجره، می‌توانند با خیال راحت خانه را ساعات طولانی ترک کنند.

پس می‌توان نتیجه گرفت هر مکانی با هر کاربردی از جمله خانه، شرکت و… برای ایمن سازی از حفاظ‌های پنجره می‌توانند بهره ببرند. حفاظ‌های پنچره انواع زیادی مانند حفاظ آکاردئونی، آهنی، آلومینیومی و بسیاری از موارد دیگر دارند. اما حالا چرا پیشنهاد ما حفاظ فرفورژه است؟ حفاظ پنجره فرفورژه به دلیل سفارشی بودن (یعنی مطابق با سلیقه شخصی شما ساخته می‌شود)، می‌تواند در عین اینکه امنیت را بالا می‌برد، نمای بیرونی سازه شما را از نظر زیبایی متحول می‌کند، حفاظ‌های پنجره باید زیبا و چشم‌نواز باشند و در عین حال امنیت شما را برقرار کند.

شرکت صنعتی متالیران به شما کمک می‌کند، از خانه تا محل کسب‌وکار خود را به بالاترین سطح امنیت و زیبایی برسانید. با یک حفاظ پنجره یا درب فرفورژه زیبا اماّ مقاوم، هیچ مجرمی، نمی‌تواند وارد خانه یا شرکت شما شود. در شب راحت بخوابید چرا که روی امنیت خود سرمایه‌گذاری کرده‌اید. فرفورژه حفاظ پنجره و نرده فرفورژه در ساختمان‌ها و محیط‌هایی مثل رستوران‌ها و بسیاری از جاهایی که به محافظت یا زیبایی احتیاج دارد، استفاده می‌شود.

انواع حفاظ پنجره

انواع حفاظ پنجره را در این مقاله مورد بررسی قرار می‌دهیم تا به انتخاب شما کمک کرده باشیم. همان‌طور که می‌دانید حفاظ‌هایی که بر روی پنجره‌ها نصب می‌شوند، دارای انواع مختلفی می‌باشد که بسته به نیاز و مهندسی ساختمان از مناسب‌ترین آن‌ها باید استفاده شود. همچنین انواع حفاظ بر اساس مواد و متریال خاصی ساخته می‌شوند که هر کدام از آن‌ها برای شرایطی، مناسب می‌باشند و قیمت‌های مختلفی نیز دارند. در ادامه همراه ما باشید:

1. حفاظ پنجره فرفورژه

پرطرفدارترین و لوکس‌ترین نوع حفاظ برای پنجره‌ها، پنجره فرفورژه است. همچنین گروه صنعتی متالیران دارای انواع حفاظ پنجره فرفورژه از نظر طراحی است، که شما می‌توانید اشکال بسیار زیادی را مانند گل، پرنده و… را سفارش دهید. بسیاری از ویلا‌ها و باغ‌های به قول امروزی لاکچری برای تکمیل زیبایی و بالا بردن ایمنی از حفاظ‌های فرفورژه برای پنجرها، نرده‌های راه‌پله، حفاظ تراس، درب‌ها و… استفاده می‌کنند.

جای دیگری که خیلی از حفاظ پنجره فرفورژه استفاده می‌شود. در ساختمان‌های اداری است که باعث می‌شود مشتریانی که به این ساختمان مراجعه می‌کنند با دیدن زیبایی هر چه تمام‌تر این حفاظ‌ها و انرژی مثبتی که مراجعه کنندگان از این محیط می‌گیرند، ترغیب به همکاری با مجموعه مد نظر بشوند. همچنین با مراقب درست از نرده حفاظ پنجره فرفورژه خود این محصولا عمر طولانی خواهد داشت و در آخر خیلی از ساختمان‌های مسکونی و تجاری مثل رستوران‌ها، کافه‌ها، باشگاه‌های ورزشی و… می‌توانند از حفاظ پنجره فرفورژه برای امنیت در کنار زیبایی استفاده کنند.

حفاظ پنجره ثابت
  • امنیت: بالا
  • زیبایی: بالا
  • دوام: بالا
  • قیمت: متوسط
حفاظ پنجره فرفورژه

2. حفاظ پنجره ثابت

حفاظ پنجره ثابت یکی از انواع حفاظ است که در بسیاری از ساختمان‌ها استفاده می‌شود و هر روز در اطراف خود مشاهده می‌کنید. حفاظ‌های ثابت شکل و شمایلی ساده دارد و دارای تنوع زیادی نیست و سال‌هاست که از این حفاظ در بسیاری از خانه‌ها و ساختمان‌ها استفاده می‌شود. از مهم‌ترین ویژگی‌های حفاظ پنجره ثابت قیمت مناسب و نصب راحت این گونه از حفاظ‌ها است، البته لازم به ذکر است که نصب این گونه حفاظ به تخصص نیاز دارد تا امنیت لازم را برقرار کند.

چرا که حفاظ پنجره ثابت، طرح‌های پیچیده‌ای ندارد و به صورت تیغه‌هایی عمودی و افقی تشکیل شده‌اند و اولاً این تیغه‌ها باید طوری باشد که کسی به هیچ عنوان از آن عبور نکند. دوماً استحکام این حفاظ‌ها باید طوری باشد که خم نشوند و دسترسی به پنجره‌ها امکان‌پذیر نباشد. همچنین برای زیبایی و استحکام بیشتر می‌توانید طرح‌هایی مثل نیزه به بالای این تیغه‌ها اضافه کنید. همچنین این حفاظ از جنس آهن بوده و به مرور زمان با تحت تاثیر قرار گرفتن عوامل طبیعی مانند باران، نور خورشید، هوای مرطوب و… زنگ می‌زند.

حفاظ پنجره ثابت
  • امنیت: متوسط
  • زیبایی: کم
  • دوام: متوسط
  • قیمت: کم
حفاظ پنجره ثابت

3. حفاظ فلاور باکس

با افزایش ازدحام جمعیت و نیازهای بشر، آپارتمان نشینی و توسعه مجتمع‌های مسکونی، تجاری، اداری و… باعث از بین رفتن طبیعت شده است. به همین جهت شاید بسیاری از مردم بخواهند که به پرورش گل و گیاه در خانه‌های خود بپردازند ولی از آنجایی که خیلی از آپارتمان‌ها دارای تراس و یا فضایی برای پرورش گل و گیاهان خود ندارند، برای این نوع افراد نرده‌هایی با جای گلدان طراحی شده است که می‌توانند گلدان‌های خود را با گل‌های زیبا و معطر پر کرده و در داخل جایگاه گلدانی که در این حفاظ‌های پنجره تعبیه شده قرار بدهند.

حفاظ پنجره فلاور باکس
  • امنیت: بالا
  • زیبایی: متوسط
  • دوام: متوسط
  • قیمت: بالا
فلاور باکس

4. حفاظ پنجره کشویی

حفاظ پنجره کشویی از جنس آلومینیوم و نوع دیگری از حفاظ‌های پنجره است که هم از داخل و هم از بیرون نصب می‌شود. این حفاظ در درون یک ریل قرار دارد که به راحتی باز و بسته می‌شود، پس این مزیت را دارد که هنگامی که خانه هستید، می‌توانید حفاظ پنجره را باز بگذارید و دید بهتری نسبت به محیط اطراف خود داشته باشید و هر وقت که به بیرون یا مسافرت رفتید، می‌توانید این محافظ را ببندید. حفاظ‌های کشویی بیشتر برای درب‌ها استفاده می‌شود و موقع باز شدن کل پنجره را کاور می‌کنند.

با توجه به توضیحات داده شده و شکل ظاهری این نوع حفاظ حرف‌های زیادی درباره امنیت حفاظ‌های کشویی زده می‌شود ولی برای بیشتر شدن امنیت، می‌توانید از قفل‌هایی استفاده کنید که از داخل بسته شده و امکان باز کردن این قفل‌ها وجود ندارد.

حفاظ پنجره کشویی
  • امنیت: متوسط
  • زیبایی: کم
  • دوام: متوسط
  • قیمت: متوسط
حفاظ پنجره کشویی

5. حفاظ پنجره سی ان سی

حفاظ پنجره سی ان سی (CNC) یکی از انواع مدرن حفاظ‌ها است. از این مدل حفاظ مثل حفاظ‌های فرفورژه‌ای می‌توان در انواع ساختمان‌های مسکونی، تجاری، اداری و… استفاده کرد. این حفاظ‌ها بسیار طرح‌های متنوع و زیبایی دارند که می‌توانید طرح دلخواه خودتان را داده و از زیبایی آن لذت ببرید. البته ناگفته نماند که هزینه این مدل از حفاظ‌ها بسیاربالاتر از حفاظ‌های فرفورژه‌ای است.

حفاظ سی ان سی (CNC)، از دستگاه‌های دیجیتالی و کامپیوتری که این دستگاه‌ها به اسم «دستگاه سی ان سی» معروف هستند. که متخصصان طرح دلخواه مشتریان را به دستگاه می‌دهد تا دستگاه بر روی صفحه از جنس فلز و چوب و سایر مواد اجرا کند.

حفاظ پنجره سی ان سی
  • امنیت: متوسط
  • زیبایی: بالا
  • دوام: بالا
  • قیمت: بالا
پنجره سی ان سی

چرا حفاظ فرفورژه برای پنجره

در سال‌های اخیر شاهد افزایش روند استفاده از محصولات فرفورژه در ساختمان‌ها، ویلا‌ها و بسیاری از سازه‌ هستیم و در مورد حفاظ‌های فرفورژه‌ هم شاهد این هستیم که روز‌به‌روز جایگزین حفاظ‌های ثابت می‌شوند. اما دلیل این روند افزایش استفاده از حفاظ‌های پنجره فرفورژه چیست؟ ما در قسمت قبل به معرفی برخی از معروف‌ترین حفاظ‌های پنجره پرداختیم و در ادامه به مقایسه آن‌ها می‌پردازیم:

اولین قدم در رابطه با کیفیت و امنیت است در این مسئله آهن فرفورژه در مقایسه با آهن معمولی در صورت نگهداری صحیح عمری طولانی دارد و امکان زنگ زدن آن بسیار کم است.

در قدم دوم بحث زیبایی آهن فرفورژه است که همانطور که گفته شده این آهن به دلیل چکش‌خوار بودن به هر شکل دلخواهی در میاید و شما می‌توانید با در نظر گرفتن طراحی محیط خود، حفاظ پنجره فرفورژه را به هر شکلی که مد نظرتان هست سفارش بدهید.

در قدم سوم بحث مالی و قیمت این محصول است که با توجه به تامین امنیت و طراحی سفارشی و بی‌نظیر فرفورژه، هزینه دریافت شده بسیار به‌صرفه‌تر و مناسب‌تر از سایر حفاظ‌های پنجره است.

نحوه ساخت حفاظ پنجره فرفورژه ای

برای ساخت حفاظ فرفورژه از قالب‌هایی آماده استفاده می‌شود که با کمک ریخته‌گری و این قالب‌ها طرح‌های آماده در ابعاد مختلف ساخته شده، که به این طرح‌ها کادری می‌گویند. از کادری‌ها برای ساخت درب های فرفورژه هم استفاده می‌شود؛ گروه صنعتی متالیران با داشتن تنوع در انواع محصولات و کادری‌های خود به شما در انتخاب درب و حفاظ فرفورژه کمک می‌کند.

مزایای فرفورژه نرده پنجره

همانطور که گفتیم یکی از راه‌های زیباتر کردن جلوه سازه‌ها استفاده از جدیدترین طرح حفاظ پنجره فرفورژه است، چراکه فرفورژه علاوه بر تأمین امنیت، حالتی تزئینی و لوکس به سازه شما می‌دهد. در ادامه به برخی دیگر از مزایای فرفورژه پنجره می‌پردازیم:

جلوگیری از سقوط: با توجه به اینکه امروزه همه خانه‌های قدیمی به ساختمان‌های بلند و برج تبدیل می‌شوند، بحث خطر سقوط بسیار جدی‌تر شده است. به همین منظور استفاده از حفاظ برای پنجره بسیار مهم است مخصوصاً برای خانواده‌هایی که دارای کودک هستند.

جلوگیری از سرقت: در هر محیطی اعم از محیط مسکونی یا کسب‌و‌کار ممکن است اشیاء گران قیمتی نگهداری شود و یکی از راه‌های برقراری امنیت در این محیط‌ها استفاده از نرده پنجره است.

ماندگاری بالا: در دو مورد قبلی دوتا از مهمترین بحث‌ها در زمینه نرده پنجره را بیان کردیم اما اگر نرده شما طول عمر کمی داشته باشد باید هر چند سال یکبار هزینه‌ای برای حفاظ پنجره خود بکنید. اما نرده حفاظ فرفورژه یکی از بادوام‌ترین حفاظ‌های پنجره بوده که می‌تواند سال‌های طولانی امنیت شما را تضمین کند.

هزینه مناسب: با توجه به اینکه مدل حفاظ‌های پنجره فرفورژه بسیار زیاد بوده شما با هر میزان بودجه‌ای میتوانید پنجره خود را مجهز به حفاظ فرفورژه‌ای زیبا بکنید.

کنترل نور: با نصب پنجره فرفورژه، نور به شکل مستقیم به داخل محیط شما نمی‌زند و می‌توان نور بیرونی را کنترل کرد.

راهنمای خرید حفاظ پنجره فرفورژه

3 عامل مهم که در خرید حفاظ پنجره فرفورژه باید مورد بررسی قرار بگیرد:

متریال ساخت: متریال به کار رفته در محصول شما حتماً باید با کیفیت باشد تا دارای مقاومت و استحکام بالایی باشد؛ برای رعایت این موضوع از تولید کنندگان معتبر و با سابقه در زمینه تولید فرفورژه خریداری کنید.

طراحی محصول: همانطور که گفتیم فرفورژه را می‌توان به هر شکلی درآورد و رح‌های بسیار زیبایی با آن می‌سازند به همین منظور طرح انتخابی شما بهتر است به دیزاین محل مورد استفاده از حفاظ همخوانی داشته باشد.

اندازه و ابعاد: اندازه و ابعاد محصول نهایی شما حتماً باید مطابق ابعاد پنجره‌تان باشد چرا که در صورت بزرگ‌تر بودن غیر قابل استفاده است و در صورت کوچک‌تر بودن، امنیت لازم را ندارد.

جمع بندی

در مقاله همراه متالیران بودید تا با انواع حفاظ‌های پنجره آشنا شویم. هر کدام از این حفاظ‌ها باتوجه به کارایی و ویژگی‌های خود متناسب با محیط خود هستند، حفاظ پنجره فرفورژه دارای مزایایی مثل زیبایی، امنیت، ماندگاری، نصب آسان، به‌صرفه بودن از نظر اقتصادی و… است که در مورد همه این موارد بحث کردیم و اگر بخواهیم با بقیه حفاظ‌ها از نظر کلی مقایسه کنیم، به طور واضح مشخص است که بهترین انتخاب حفاظ فرفورژه است. گروه صنعتی متالیران سال‌ها در زمینه آهن فرفورژه و بست داربست فعالیت داشته و یکی از بهترین تولییدکنندگان حفاظ پنجره فرفورژه لوکس و مدرن است؛ برای ثبت سفارش و یا استعلام لیست قیمت می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

سوالات متداول

اسم دیگر این محصول حفاظ گلنرده فرفورژه هستش که با نصب این حفاظ جلوی پنجره‌های خود، علاوه بر تأمین امنیت به زیبایی، سازه شما هم کمک می‌کند.

بستگی به طرح انتخابی، وزن نهایی و متراژ نرده فرفورژه شما دارد.

بله، محصولات فرفورژه تنوع زیادی دارند که باعث می‌شود هر کسی با هر میزان بودجه‌ای، بتواند حفاظ فرفورژه را تهیه کند.

  1. جلوگیری از سقوط
  2. جلوگیری از سرقت
  3. ماندگاری بالا
  4. زیبایی نمای ساختمان
  5. هزینه مناسب
  6. تنوع بالا

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *