خرید بست داربست استاندارد

بست داربست استاندارد

فهرست مطالب

5
(1)

همانطور که قبلاً در یک مقاله راجب بست داربست به صورت کامل صحبت کردیم، بست داربست یه ابزار بسیار مهم در صنعت ساختمان سازی است. زیرا که دسترسی را به نقاط سخت و غیر قابل دسترس، راحت می‌کند. اما در مواقع استفاده از آن باید نکات ایمنی را رعایت کرد تا از خسارات ناشی از مالی و جانی در امان باشیم. یکی از موضوعات مهم در مورد ایمنی، بست داربست است. که در این مقاله به بررسی بست داربست استاندارد و نکات مهم در مورد آن می‌پردازیم.

بست داربست استاندارد

خرید بست داربست استاندارد

بست های داربست انواع زیادی دارند که هر کدام کاربرد و کارایی خودش را دارد ولی همه آن‌ها از یکسری اصول که استاندارد و سلامت آن‌ها را نشان می‌دهد، تبعیت می‌کنند. در ادامه به چند مورد از نکات مهمی که هنگام خرید بست داربست باید حواسمان باشد، اشاره می‌کنیم:

  • دارای خوردگی نباشد.
  • به علت اینکه بست داربست فلز است، نباید دارای زنگ زدگی باشد.
  • ترک و شکستگی به روی آن نباشد.

نکات مهم در زمان استفاده و خرید بست داربست

به جزء اینکه باید سعی کنیم بست داربستی را فراهم کنیم تا استاندارد‌های لازم را داشته باشد، باید استانداردهای دیگری را در کنار آن رعایت کنیم که در ادامه به توضیح و معرفی آن‌ها می‌پردازیم:

سایر ابزارآلات لازم

برای اینکه داربست محکمی داشته باشیم باید از لوله‌های داربستی با سایز مناسب در کنار بست خودمان استفاده کنیم تا مقاومت و میزان تحمل بست داربست خود را بالا ببریم. همچنین برای عبور و راه رفتن کارکنانمان از روی داربست ها باید تخته چوب‌هایی را بر روی آن‌ها بگذاریم که این تخته چوب‌ها باید محکم و بدون برآمدگی و یا فرو رفتگی باشد.

بست داربست استاندارد

وزن بست داربست

قیمت بست داربست معمولاً با توجه به وزن آن محاسبه می‌شود و بست داربست به علت بالا رفتن اسحکام کششی و مقاومت آن از چدن داکتیل ساخته می‌شود، که باعث می‌شود اکثراً در همه جا و در همه برند‌ها در یک وزن ثابت تولید شود. اما هنگام وزن کشی همین گرم‌های کم در تعداد بالا باعث افزایش قیمت نهایی می‌شود. و از طرفی به علت اینکه تشکیل داربست نیاز به تعداد بالایی از بست ها دارد باید به وزن آن دقت زیادی کرد.

طراحی بست داربست

همانطور که گفتیم بست داربست انواع مختلفی دارد که هر کدام از آن‌ها مطابق استانداردی طراحی و تولید شده‌اند، پس باید دقت کنید تا در زمان خرید بست داربست طراحی درستی داشته باشد تا در هنگام تشکیل بست داربست به مشکل نخورید. همچنین داشتن طراحی درست در زمان نصب آن که نیاز به تجربه و تخصص دارد، با مشکلی بر نخواهید خورد. در آخر برای شناخت بهتر انواع بست داربست می‌توانید به مقاله مربوط به آن مراجعه کنید.

بست داربست استاندارد

قیمت بست داربست

قیمت بست داربست با توجه به فاکتورهایی مانند وزن، تعداد، نوع و برند آن محاسبه می‌شود. اما در زمان خرید بست داربست باید به کیفیت محصول هم توجه کرد تا در زمان استفاده از هر نوع خسارتی در امان ماند. پس حتماً سعی کنید بست داربست خود را از تولید کنندگان با سابقه و با تجربه تهیه کنید تا خیالتان از این بابت راحت باشد. در آخر بست‌‌ها از نظر وزنی به دو دسته بست سبک و بست سنگین تقسیم می‌شوند، که توصیه می‌کنیم حتماً مقاله تفاوت بست سبک و سنگین را مطالعه کنید.

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم تا شما را با فاکتورهای بست داربست استاندارد و نکات مهم در هنگام خرید بست داربست آشنا کنیم تا سازه خود را با کیفیت هر چه بیشتر ساخته و از آسیب‌ها و خسارات ناشی از مالی و جانی به دور باشید. همچنین برای خرید و سفارش بست هایی متالیران و مشاهده لیست خرید می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *